Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší klienty. Ideálně lídry ve svém oboru. Nejenže se s těmito klienty většinou velmi dobře jedná a…
Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…
Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…
Jestli se o někom dá říci, že jeho život připomíná ideál amerického snu, je…
Lidé, kteří se úzkostlivě bojí riskovat a nepodnikají žádné riskantní…