5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi  Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat jeho situaci, potřeby a očekávání, stejně jako zjistit jeho historii, zkušenost s …
   
   Pět zásad uvádění nového produktu na trh  Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
   
   Jak v roce 2019 získat více zákazníků  Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
   
   Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit  Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
   
   Získejte klienta svých snů ve třech jednoduchých krocích  Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
   
   Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty  Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
   
   Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky  Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
   
   7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno  Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
   
   Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to?  Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…
   
   Naučte se psát e-maily, které zaujmou  Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z …
   
   Jak na prodej drahého produktu?  Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
   
   Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji  B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
   
   Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě  Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…