Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však znamená, že vlastně nemají žádnou skutečnou obchodní zkušenost. Navolávání lidí, které…
Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…
Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně…
Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále…
Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…