Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky  Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně příliš neliší od všech ostatních. Základem je oslovení klienta, domluvení schůzky nebo…
   
   Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody?  Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…
   
   Pět lekcí od Jeffa Bezose, nejbohatšího člověka na světě  Jestli se o někom dá říci, že jeho život připomíná ideál amerického snu, je…
   
   Riskovat je nutnost, ale musí se to umět  Lidé, kteří se úzkostlivě bojí riskovat a nepodnikají žádné riskantní…
   
   Poznejte digitální gramotnost a schopnosti svých obchodníků  Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však…
   
   Nepropadněte depresi po neúspěšném obchodě  Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
   
   Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy  Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
   
   Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce  Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
   
   Pyramida priorit a potřeb B2B klientů  V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…
   
   7 tipů, jak rychle vylepšit vaše obchodní výsledky  Zhoršují se vám obchodní výsledky, máte problémy s dosažením prodejních…
   Telefonní prodej může být velmi účinným prodejním nástrojem, pokud…
   
   Jste živnostník a chcete si účtovat více? Známe pět zaručených způsobů jak na to  Práce na volné noze má bezkonkurenční výhody, jako je volná pracovní doba,…
   
   6 zvyků, díky kterým ihned navýšíte objem prodejů  Prodejní umění ze zčásti skládá z hard skills, tedy ze znalosti oboru,…