Naučte se psát e-maily, které zaujmou Existuje celá řada způsobů, jak oslovit potenciálního klienta. Jedním z těch méně statisticky úspěšných způsobů je e-mail. Pokud ale nemáte jinou možnost a pokud…
Jak na prodej drahého produktu? Prodejní techniky se velmi liší podle toho, jestli prodáváte nejlevnější…
Čtyři druhy lidí na různých pozicích, na které narazíte při B2B prodeji B2B prodej je v mnohém specifický. Jednou z odlišností od B2C je fakt, že…
Pět kroků k dlouhodobému úspěchu v obchodě Jak se od sebe odlišují úspěšní a neúspěšní obchodníci? Uzavření velkého…
Tipy, jak správně provést navazující telefonát po poslání nabídky Ať už pracujete v jakémkoliv oboru, váš prodejní cyklus se pravděpodobně…
Co dělat, když se vám dlouhodobě nedaří obchody? Každému obchodníkovi se může stát, že má horší období. Často může být…
Pět lekcí od Jeffa Bezose, nejbohatšího člověka na světě Jestli se o někom dá říci, že jeho život připomíná ideál amerického snu, je…
Riskovat je nutnost, ale musí se to umět Lidé, kteří se úzkostlivě bojí riskovat a nepodnikají žádné riskantní…
Poznejte digitální gramotnost a schopnosti svých obchodníků Mnoho obchodníků každý den navolává nové a nové kontakty. Nakonec to však…
Nepropadněte depresi po neúspěšném obchodě Každému obchodníkovi se občas stane, že mu dobře rozjetý obchod skončí…
Klíč k úspěšné prezentaci: Příběhy Zamysleli jste se někdy nad tím, co činí charismatické lidi…
Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní…
Pyramida priorit a potřeb B2B klientů V polovině minulého století přišel psychiatr Abraham Maslow s pyramidou…