Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních příležitostí a obchodníci využívající tyto techniky dosahují svých…
   
   Čtyři rady začínajícím prodejcům  Žádný učený z nebe nespadl a prodejnímu řemeslu je nutné se naučit…
   
   Čtyři rady prodejcům v novém oboru  Stát se prodejcem v nově vzniklém oboru není nikdy lehké. Lidé většinou…
   Nejlepším způsobem, jak oslovit nové klienty, je přímo a osobně. Druhým…
   
   Čtyři kroky k urychlení obchodu  Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta.…
   
   „Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?  Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny…
   
   Nové výzvy, kterým čelí dnešní prodejci  I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně…
   
   Čtyři netradiční způsoby, jak získat zpět ztraceného klienta  Někdy se to stává. Klient, třeba i dlouhodobý, přestane s vaší firmou…
   Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému…
   
   Jak bojovat proti levnější konkurenci  Ať dělají obchodníci, co chtějí, velká část zákazníků má tendenci…
   Úkol prodejce je jasný: najít co nejvíce vhodných potenciálních klientů,…
   Někteří lidé prostě prodávají produkt. To je jejich způsob obživy a také…
   
   Pět kroků k lepším prodejním výsledkům  Pokud nejste spokojeni se svými prodejními výsledky a máte problémy s …