V rámci B2B existují v každém oboru VIP firmy, které tvoří zlatý grál daného sektoru. Cílem prodejce by mělo být tyto firmy oslovit, získat u nich co možná největší…
   
   3 přednosti introvertních prodejců  Typická (nebo spíše stereotypní) představa o prodejci je taková, že se…
   
   3 tajemství, která znají všichni úspěšní prodejci  Většinu nejcennějších znalostí získá obchodník zkušenostmi. Existují ale…
   Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí…
   
   B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi  Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
   Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
   
   Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců  Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
   
   5 tipů pro začínající prodejce  Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
   
   Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje  Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
   
   4 fatální chyby B2B prodeje  B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
   To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
   
   Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci  Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
   
   Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí  Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…