Negativní myšlenky, které vám braní v úspěchu v prodeji  Úspěch v prodejní profesi vyžaduje určité nastavení mysli na straně prodejce. Jedná se o práci, ve které psychika, pohoda a pozitivní myšlení obchodníka hrají…
   
   Čtyři aktuální trendy v prodeji  Obchodní prostředí, očekávání klientů i prodejní postupy se neustále…
   
   Čtyři amatérské chyby, které vás zbaví důvěryhodnosti  Prodejce musí za každou cenu působit profesionálně. Přeci jen chcete, aby…
   
   Osm zlozvyků prodejců, kterých se musíte zbavit  U prodejců se často vyskytují nevhodné zlozvyky. Některé narušují jejich…
   
   3 hlavní důvody, proč vás klienti při prvním kontaktu odmítají  Prodejní cyklus je dlouhý proces s celou řadou záchytných bodů. Jedním z …
   Sled nudných snímků, dikce uspavače hadů, spousta dat, ve kterých se za…
   Žádný obchodník ani podnikatel by neměl pracovat takříkajíc naslepo.…
   
   5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta  V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“,…
   
   Sedm záchytných bodů prodejního cyklu  Prodejním cyklem se nazývá celá cesta od bodu A do bodu Z, kdy A je prvotní…
   
   Základy prodeje pro prodejní nováčky  Pro ty, kteří se v obchodě pohybují dlouho, jsou již některé aspekty…
   
   Tři trendy maloobchodního prodeje pro rok 2018  Rok 2018 ještě není ani v polovině, ale již můžeme rozlišit tři trendy,…
   
   Jak se stát lepším obchodním zástupcem pro vaše klienty  Aby vás klienti vyhledávali a aby se vám dobře uzavíraly obchody, musíte se…
   
   Sedm prvků zajímavého a efektivního příběhu  Příběh je v prodeji nedocenitelným nástrojem. Unikátní a zajímavý příběh…