V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se věnovali úspěšnosti na akvizičních návštěvách. Tentokrát jsme pro vás připravili dva nové…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…
Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý…
I přestože se obchodní sféra vyvíjí stejně jako jiná odvětví lidské…
Produktivita a efektivita práce jsou základními předpoklady k úspěchu. To…
Obchodní zástupci jsou často považováni za oportunisty, kteří se komukoliv…
Efektivita práce, time management, absence prokrastinace, účinné obchodní…
Efektivní vybalancování života a jeho rozdělení na pracovní a soukromou…
Kontakty na potenciální klienty se dají snadno rozdělit do priorit podle…
Ve druhém díle jsme se věnovali dalším dvěma bodům v přístupu 5P: "Proč" a…