B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují ty, jejichž úspěšnost je mizivá. Přinášíme vám seznam čtyř zásadních chyb, které můžete v …
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Když prodejce opouští firmu: Jak snížit dopad na klienty Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Co dělat, když vám dojdou nové kontakty Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
10 odpovědí na námitku: „Je to moc drahé.“ Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
6 rad, jak si domluvit schůzku s klientem po telefonu Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Osm tipů, jak uzavřít obchod, od osmi top prodejců Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
5 tipů pro začínající prodejce Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Nejlepší taktika v moderní době? Jít zpátky ke kořenům prodeje Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
4 fatální chyby B2B prodeje B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …
Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro…