4 otázky, které by měly padnout na první schůzce s klientem Vaším úkolem na první schůzce s potenciálním zákazníkem je navrhnout určité řešení a případně prodat produkt, který nabízíte. Ještě důležitější je ale nejdříve…
Mít v obchodním týmu úspěšné a šikovné obchodníky je pro mnoho firem…
Prezentujte jako skutečný profesionál Obchodní prezentace a profese prodejce jdou spolu ruku v ruce. Prezentační…
Vědecky podložené cesty k větší psychické odolnosti v obchodní branži Psychická odolnost, schopnost nepodléhat stresu, pozitivní přístup a…
Celá řada obchodníků nemá svou práci příliš v lásce. Mnozí z nich neradi…
5 zvyků úspěšných obchodníků aneb Motivace a maximální výkon každý den Být úspěšným prodejcem znamená dlouhodobě na sobě pracovat, řídit se…
Úspěšné ženy v obchodní branži nekopírují muže Ženy mají obecně mnoho vlastností, díky kterým v určitých ohledech…
Deset citátů, které vám ihned dodají motivaci Práce prodejce a její efektivita se ve vysoké míře odráží od psychického…
Čtyři fáze vyhoření (nejen) v call centru Syndrom vyhoření se týká téměř všech profesí. Nejvíce však těch, které jsou…
Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání…
Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …
Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům? Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …