Maloobchodní prodej je jeden ze segmentů, jehož podoba se neustále vyvíjí ruku v ruce s novými technologiemi i změnami v očekávání zákazníků. Již dnes jsou patrné…
Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují…
Personalizace a lidský, osobní přístup vládnou světu prodeje. Společnosti,…
Stejně jako jacíkoliv jiní zaměstnanci, i obchodní zástupci opouštějí své…
Každý obchodník potřebuje pro svou práci trvalý přísun kontaktů na nové…
Výhrady zákazníků vůči ceně jsou v obchodě zcela běžnou a častou překážkou…
Většina vážnějších jednání o budoucím uzavření obchodu začíná po telefonu.…
Jak vyniknout před konkurencí, jak vést obchodní jednání, jak zaujmout…
Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by…
Jste noví v prodejním oboru a začínáte se teprve rozhlížet? Dělají vám…
Jeden z paradoxů moderní, technologicky vyspělé doby je, že lidé se v mnoha…
B2B prodej je specifický. I přes společné znaky s B2C je to samostatná…
„Networking“, neboli navazování kontaktů při osobní komunikaci s …