Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete, aby vaše prezentace byla úspěšná? Vyprávějte příběh

Příběh, který má začátek, zápletku a konec, je ideálním formátem pro obchodování. Jeho pomocí dokážete podnítit klientovu zvědavost, vysvětlit mu jednoduše složitý…

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro ženy-podnikatelky

I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly,…

Úsvit mrtvých aneb Jak znovu oživit nepovedené obchody

To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…

Článek v rámci předplatného Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci

Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…

Článek v rámci předplatného Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí

Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…

Článek v rámci předplatného Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok

Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…

Specifika prodeje v rámci nového trhu

Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již…

Článek v rámci předplatného BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů

Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností efektivní prodejní prezentace

Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…

Pravidlo číslo 1: Nedávat klientům příliš na výběr

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…

Článek v rámci předplatného Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce

Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…

Kdo umí být sympatický, prodává

Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…

Článek v rámci předplatného Specifika žen-zákaznic

Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …

Výpis 768780 z celkem 1914