V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny. Automatizace, digitalizace, personalizace díky tomu všemu jsou dnes zákazníci zvyklí, že…
Máte pocit, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Prodej a úspěch v obchodním světě jsou primárně otázkou nastavení mysli.…
Pověst firmy je zcela klíčová pro získávání nových klientů. Skvělá reputace…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Moderní doba si žádá moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí u prodeje.…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Každý manažer chce mít tým lidí, na který se může spolehnout a který bude…
Prodej není pro všechny. Nebo alespoň ne pro všechny ty, kdo neprošli…
Podle jisté slavné studie Microsoftu, která vyšla před několika lety, má…
Prodávat lidem, kteří mají enormní zájem o váš produkt a kteří si naplno…
To, že schůzky najednou přestanou dopadat dobře a obchodník začne mít…
Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních…