Vyprávění příběhů: Trik, kterým klienta určitě zaujmete Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro úspěšné vyústění celého jednání. Prodejci by proto měli využívat jeden velmi účinný nástroj, a…
Vyvolejte v klientovi pocit, že váš produkt potřebuje, ve čtyřech krocích Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Tři vlastnosti těch nejlepších prodejců Lidé často úspěšným jedincům kolem sebe závidí jejich úspěchy, ale už si…
Jak se může začínající prodejce zbavit nervozity před schůzkou? Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
Jak během schůzky překonat klientovy námitky k ceně Nespokojenost s cenou ze strany zákazníka je problém, který je starý jako…
Pět vlastností, které z vás udělají skvělého obchodníka Ne každý, kdo pracuje v prodeji má ty charakterové vlastnosti, které při…
4 tipy, jak efektivně využít páteční odpoledne Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
4 kroky k získání lukrativnější a bezproblémové klientely Každý prodejce ví, že jsou klienti a klienti. Někteří zákazníci jsou…
Jak přesvědčit nerozhodného zákazníka? V prodeji se může často stát, že klientovi se vaše nabídka líbí, ale…
4 překonané obchodní metody, které patří do starého železa Řada obchodníků se stále spoléhá na zastaralé a dávno překonané obchodní…
Pět otázek, která byste měli položit na každé obchodní schůzce Abyste byli během obchodní schůzky schopni potenciálnímu zákazníkovi dát co…
Jak si během obchodní schůzky získat důvěru klienta Dá se říct, že to, jaký produkt prodáváte, jak je kvalitní a jaké inovace…
4 tipy, co dělat, když čelíte propadu ve svých prodejních číslech Každý obchodník někdy prochází obdobím, kdy mu klesnou prodeje. A příčiny…