6 signálů, podle kterých poznáte, že se vám klient nadále nevyplatí Stávající klienti jsou většinou skvělým zdrojem referencí a dalších prodejů v rámci dlouhodobé spolupráce s dotyčným zákazníkem. Někdy se ale vyskytnou klienti,…
Tipy, jak se psychicky vyrovnat s neúspěchem v prodeji Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Jestliže ovšem umíte překonat…
4 otázky, na které musíte znát odpověď, než dáte klientovi nabídku Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Zpět k základům: Osm klíčových pravidel úspěšného prodeje I když je nutné jít s dobou, sledovat moderní trendy a uzpůsobovat své…
Status quo coby největší nepřítel prodeje. 5 tipů, jak ho prolomit. Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Začínáte s prodejem? Máme pro vás sedm základních rad Pokud jste v prodeji noví, máte štěstí, že se můžete opřít o časem…
3 tipy, jak oslovit potenciální klienty, kteří vás už jednou odmítli To, že vaši nabídku klient jednou odmítne, neznamená, že své negativní…
Pět psychologických triků, které vám pomohou lépe prodávat Úspěšný prodejce musí umět rozpoznávat lidské emoce, komunikovat, vciťovat…
Čelíte propadu v prodeji? 5 věcí, které musíte začít ihned dělat Občasným propadům v prodejních číslech se žádný obchodní zástupce nevyhne.…
Sedm chyb, kvůli kterým se vám nedaří uzavírat obchody Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Čtyři důvody, proč se prodejce nikdy nesmí přestat vzdělávat Obchodník se musí neustále vyvíjet, vzdělávat, znát nové trendy, být…
Několik prodejních tipů pro start-upy Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…