„Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli hned přejít k obchodnímu vyjednávání, ale začít krátkým…
Máte malou prodejní úspěšnost? Možná je problém v kvalitě vašich kontaktů Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Pět tipů, jak v krátkém čase vylepšit své obchodní výsledky Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Když se klient přestane ozývat, aneb Jak nenechat obchod „vyšumět“ Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…
Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat? Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela…
Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali…
3 tipy, jak udělat z jednorázového klienta dlouhodobého Získat nového klienta stojí v průměru pětkrát více, než si udržet toho…
4 základní charakterové typy klientů (a jak s nimi pracovat) Každý jednotlivý případ v obchodě je individuální a je potřeba jej také tak…
Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý…
Pět nejlepších zdrojů kontaktů na nové potenciální klienty Bez kvalitních kontaktů na nové potenciální klienty nemůže ani hvězdný…
Ucházíte se o obchodní pozici? Máme pro vás tři tipy, jak napsat CV Kvalitně napsaný životopis vám zajistí mnohem vyšší šance být pozvaný na…