Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co dělá úspěšné prodejce úspěšnými?

Co odděluje skutečně dlouhodobě úspěšné obchodníky od ostatních? Co odlišuje dobré prodejce od těch špatných? Na které své vlastnosti se máte zaměřit, abyste…

Článek v rámci předplatného Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek…

Článek v rámci předplatného Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného.…

Platební morálka Čechů rekordně rostla. Na konci roku ale může dojít k dramatickému propadu

Platební morálka Čechů s dluhy po splatnosti se rok od roku zlepšovala a…

Článek v rámci předplatného Jak od stávajících klientů získávat kontakty na nové potenciální zákazníky?

Odkazování na nové potenciální zákazníky přímo vašimi současnými klienty je…

Článek v rámci předplatného Jak získat důvěru klienta snadno a rychle v osmi krocích

Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…

Článek v rámci předplatného Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli?…

Článek v rámci předplatného Čtyři důvody, proč i introvert může být dobrým obchodníkem

Když se řekne „prodejce“, většina lidí si asi v první chvíli vybaví někoho…

Článek v rámci předplatného Stačí nepatrně změnit přístup a můžete se ihned stát lepším prodejcem

Chcete v krátkém časovém horizontu vylepšit své prodejní výsledky? Chcete…

Článek v rámci předplatného Jak co nejdříve poznat klienta, který se vám nevyplatí

Není klient jako klient. A ne vždy se uzavření obchodu vyplatí. Existují…

Článek v rámci předplatného Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se…

Článek v rámci předplatného Šest osvědčených rad, které vám pomohou více prodávat

Každý prodejce je jiný a každý má jedinečný prodejní styl. Navíc je nutné…

Článek v rámci předplatného Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny…

Výpis 222234 z celkem 1939