Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 11 cest k zákazníkům

Najít zákazníky je základním předpokladem úspěšného rozjetí obchodu. Mít skvělý produkt nebo službu samo o sobě nestačí. Článek přináší jedenáct tipů, jak začít.-…

5 tipů pro budování kontaktů

Článek v rámci předplatného 5 tipů pro budování kontaktů

Budování kontaktů je zejména pro malé firmy nejméně nákladný způsob, jak…

Proč vás prezentace může stát obchod

Článek v rámci předplatného Proč vás prezentace může stát obchod

I zkušení prodejci mají často problémy s prezentacemi. Většinu času věnují…

Sedm mýtů o prodeji

Sedm mýtů o prodeji

Mezi obchodníky, zabývajícími se prodejem, panuje řada mýtů. Článek shrnuje…

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Cesta do hlubin zákazníkovy duše

Zavádění jakéhokoli marketingového programu vyžaduje hluboké porozumění…

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Tři cesty k lepšímu zacílení na zákazníka

Existuje nepřeberné množství rad, jak nejlépe komunikovat se zákazníky a…

Zákazníci na celý život

Článek v rámci předplatného Zákazníci na celý život

Úspěšné firmy dokáží rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky. V silně…

Jak být přátelštější k zákazníkům

Článek v rámci předplatného Jak být přátelštější k zákazníkům

Přemýšleli jste dostatečně o tom, co vede lidi k tomu, že sahají do…

5 rad pro budování loajality zákazníků

Článek v rámci předplatného 5 rad pro budování loajality zákazníků

Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení.…

Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Článek v rámci předplatného Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů

Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Čtyři součásti úspěšné zákaznické zkušenosti

Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Všichni zákazníci si nejsou rovni

Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…

Nechybujte při jednání se zákazníky

Nechybujte při jednání se zákazníky

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…

Výpis 326338 z celkem 395