„Elevator pitch“: Jak si připravit vlastní „proslov do výtahu“ a navýšit své prodeje „Elevator pitch“, tedy v češtině „proslov do výtahu“, představuje způsob, jak efektivně oslovit nového potenciálního klienta. Jedná se o představení, toho, co…
Vizualizace: technika vrcholových sportovců, která ale pomáhá i obchodníkům Obchodní schůzka s klíčovým klientem nebo prezentace před vedením může být…
Co (a jak) si zjistit o B2B klientovi, než jej kontaktujete Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Jak se zbavit nejistoty a stresu před obchodní schůzkou nebo telefonátem Obchodní schůzky i telefonní hovory bývají pro většinu prodejců zdrojem…
Zkoušíte znovu oslovit klienta, který vás už jednou odmítl? Zde jsou čtyři tipy, jak na to Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…
Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Pět vlastností potenciálního klienta, se kterým nemá cenu ztrácet čas Dobrý prodejce musí umět rozpoznat, jestli má vůbec smysl se u konkrétních…
Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou,…
Jak se může začínající prodejce zbavit nervozity před schůzkou? Každý prodejce cítí před každou obchodní schůzkou nebo prezentací větší či…
4 tipy, jak efektivně využít páteční odpoledne Mnoho lidí vidí páteční odpoledne jako čas, kdy se přestávají soustředit na…
4 tipy, jak se uklidnit před prezentací Čeká vás prezentace před důležitým zástupcem klienta? Nebo rovnou před…
Zdravé tělo a zdravý duch = větší odolnost a lepší výsledky Nahromaděný stres a úzkost se ve vás mohou spojit a vy se najednou ocitnete…