Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se kterou se snaží komunikovat. Tento obraz ale nebývá často správný a odráží se v …
Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…
Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…
Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…
Obchodník sice nemusí nutně uzavřít každý obchod, však bez prodejů zase…
Zákazníci a potenciální klienti v dnešním konkurenčním světě sledují každý…
V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…