 Tři úrovně prodeje zaměřeného na zákazníka
   Tři úrovně prodeje zaměřeného na zákazníka   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Každý obchodní tým říká, že je zaměřen na zákazníka. Jen u některých je to ale skutečně pravda. Vedoucí takových týmů mají zpravidla pevný přehled o hybných silách…
 
    5 doporučení, jak díky přizpůsobivosti získáte lepší obchodní příležitosti
   5 doporučení, jak díky přizpůsobivosti získáte lepší obchodní příležitosti   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně…
 
    Pro obchod potřebujete především sebevědomí. Vybudujte si ho
   Pro obchod potřebujete především sebevědomí. Vybudujte si ho   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Vstup do obchodního světa může být sám o sobě bouřlivým zážitkem. A co…
 
    Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje
   Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…
 
    Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem?
   Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné.…
 
    Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?
   Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…
 
    Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?
   Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…
 
    Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka
   Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
 
    7 taktik, jak na virtuální prodej
   7 taktik, jak na virtuální prodej   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
 
    Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné
 Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné  Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
 
    3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná
   3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná   Zobrazit dvojjazyčně
 Zobrazit dvojjazyčně    Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
 
       Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka
 Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka  Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…
 
   Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…