Žádná firma se občas nevyhne rozzlobenému zákazníkovi. Jak takové situaci jednat, aby byla výsledná újma co nejmenší?- Omluvte se. Vždy se omluvte a slibte, že věc…
Problémy zákazníků jsou vaše marketingové příležitosti. Pokud totiž…
- Slibujte a přinášejte více. Držte se toho, co klientům slíbíte a…
Jaké jsou nejdůležitější dovednosti, které musí mít obchodníci, aby uspěli…
1. Vždy prodávejte lidem. Neprodáváte organizacím, ale skutečným lidem.…
V marketingu se často zapomíná na to, že je třeba budovat vztahy s lidmi a…
Kolik manažerů nebo ředitelů prodeje skutečně ví, co jejich obchodníci…
Veškeré moderní manažerské uvažování a strategická obchodní praxe by se…
Získat nového zákazníka je sedmkrát nákladnější než si udržet stávajícího.…
Na péči o zákazníka se stále pohlíží jako na nákladnou činnost či břímě pro…
Kdyby na vaše pracoviště přišel Johny Depp, jak byste se chovali? Většina…
Není žádným tajemstvím, že lví podíl na úspěšnosti firem mají obchody…