1. Více ukazujte a méně mluvte. Zajímavá grafika a obrázky často znamenají rozdíl mezi informativní a skutečně nezapomenutelnou prezentací. Používejte grafy, grafiku…
Vminulosti stačil ke vzbuzení důvěry u nových klientů pevný stisk ruky.…
Americká konzultantka a autorka knih o úspěšných technikách obchodování…
Principy budování loajality zákazníků jsou zřejmé. Není však snadné je…
Někteří marketéři uvažují o zákaznících, kteří jsou přihlášeni kodběru…
Když máte přesné, vyvážené a hodnotné informace o svých zákaznících,…
- Ukažte opravdové nadšení. Měli byste umět projevit radost z každého…
- Nesplněné sliby. Řiďte se filozofií, že budete vždy plnit sliby, které…
Zákazníkům by se vždy mělo dostávat stejné úrovně služeb. To ale neznamená,…
Práce shlasem je vobchodním světě velmi důležitá. Zejména dnes, kdy ubývá…
Manažeři marketingu dnes mají na výběr zvětšího množství komunikačních…