S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený zákazník, zájemce a kupující zákazník. Každé stádium si přitom žádá odlišnou komunikaci,…
Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…