5 rad pro budování loajality zákazníků  Následující tipy lze využít téměř v jakékoli profesi či oblasti působení. Pokud se vám zdají samozřejmé, zamyslete se nad nimi ještě jednou. Můžete si tento seznam…
   
   Pět kroků k úspěšnému budování kontaktů  Networking je velmi efektivní a nenákladný způsob podpory prodeje nejen u…
   Většina vedoucích zákaznických středisek z praxe ví, že každý kontakt se…
   Snad v každém odborném textu se píše, že segmentace zákazníků je klíčem k…
   Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte?…
   
   Od oslovení po nákup  S potenciálním zákazníkem pracujeme ve třech základních fázích oslovený…
   
   Jak si dlouhodobě udržet klienty  Pro rozvoj firem je důležité nejen přilákat nové zákazníky, ale také…
   Zákazníci si vybírají firmy podle toho, jak s nimi zacházejí. V USA se ale…
   V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu…
   
   Když zákazník mlčí  S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho…
   
   Jak získávat zpětnou vazbu od zákazníků  Pokud má firma přesné, vyvážené a užitečné informace o svých zákaznících,…
   
   Tajemství úspěšných prezentací  Pokud se budete držet jednoho konkrétního pravidla o veřejném vystupování,…
   Internet pomáhá lidem vyhledávat, komunikovat a srovnávat nejlepší služby,…