Loajalita se vyplatí Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou dovolit přehlížení loajality zákazníků. Zákaznická loajalita přitom stojí a padá se…
7 cest k modernímu prodejnímu uvažování V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Zákazník jako součást obchodování Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současný zákazník, nejlepší zákazník Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…
Zákazník není na jedno použití Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…
Naslouchat zákazníkovi nestačí Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Dejte jim, co potřebují Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…