Marketing - zprávy z HR

Berte to osobně

Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup. Nikdo přece nechce nakupovat produkty od někoho, kdo působí chladně…

Klíč k loajalitě

Článek v rámci předplatného Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk.…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Dejte jim, co potřebují

Článek v rámci předplatného Dejte jim, co potřebují

Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…

Prezentace, která vás odliší

Prezentace, která vás odliší

Kvalita vaší prodejní prezentace často určuje, zda…

Svůj k svému

Článek v rámci předplatného Svůj k svému

*Osobitost značky* pomáhá formovat reakce, preference a věrnost…

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

10 věcí, které zákazníci zaručeně nechtějí slyšet

Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…

Kudy na zákazníka

Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…

Proč poslouchat zákazníka

Článek v rámci předplatného Proč poslouchat zákazníka

Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…

Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Článek v rámci předplatného Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi

Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

K pozitivnímu působení na zákazníka

Článek v rámci předplatného K pozitivnímu působení na zákazníka

O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…

Výpis 365377 z celkem 395