Ať už k propagaci vaší firmy používáte jakékoli médium, měli byste přitom dbát na osobní přístup. Nikdo přece nechce nakupovat produkty od někoho, kdo působí chladně…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Vzpomeňte si na poslední rozhovor, který jste vedli s nějakým obchodníkem…
Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…
Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…