Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Vytisknout

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka. Mnohé firmy však chápou tento úkol jako hon na nové klienty, zatímco stávající zákazníky přehlížejí. Dostatečně si neuvědomují, že by se měly soustředit právě na stávající zákazníky a zvyšování jejich loajality vůči firmě. Je třeba vytvářet podmínky, v nichž se pracovní týmy budou přirozeně soustředit na poskytování zkušeností, které zákazníci ocení. Vycházet by se mělo z chápání současné situace zákazníků a uspokojování…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace