Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci by si však měli uvědomit, že problémové zákazníky lze rozdělit do několika skupin a čím…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Neschovávejte se zákazníkům Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…
Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka…
Efektivní prodejní prezentace Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…
Komunikace se zákazníky - rady z první linie Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…
Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…
Poznejte svého zákazníka Co víte o zákazních vaší firmy? Jak dobře je znáte? Prodáváte spíše…
Jak spolehlivě odradit zákazníka - část 1. Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby…