Proč poslouchat zákazníka Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k neustálému usilování o zvyšování zisků a zákaznické spokojenosti při současném snižování…
Od tamtoho nic nekoupím, nelíbí se mi Jednoduchým receptem na vybudování seznamu zákazníků a vydělání peněz je…
Víc než loajalita Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Klíčový zákazník = náročný zákazník Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
K pozitivnímu působení na zákazníka O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…
Od monologu k dialogu Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Jak těžit z nespokojenosti zákazníků Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Optické neboli vizuální pomůcky tvoří běžnou součást obchodních prezentací.…
Poznejte zákazníky individuálně Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Co by vám zákazník rozhodně neměl říci Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…