Marketing - zprávy z HR

Zákazník nemusí mít vždy pravdu

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný…

Proč dobře znát zákazníky

Článek v rámci předplatného Proč dobře znát zákazníky

Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Znát zákazníka je důležitější než kdy jindy

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…

Když zákazník zuří

Článek v rámci předplatného Když zákazník zuří

Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…

Aby zákazník vydržel

Článek v rámci předplatného Aby zákazník vydržel

Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…

Poznejte svého zákazníka

Poznejte svého zákazníka

Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…

Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Článek v rámci předplatného Nejen novým zákazníkem živ je podnik

Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…

Kdy říci zákazníkovi ne

Kdy říci zákazníkovi ne

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…

Loajalita se vyplatí

Článek v rámci předplatného Loajalita se vyplatí

Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

Zákazník není na jedno použití

Článek v rámci předplatného Zákazník není na jedno použití

Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…

Výpis 352364 z celkem 395