Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za potenciálního partnera kohokoli? Řada firem se domnívá, že by měla brát kohokoli, v tom se však…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…
Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití…