Posloucháte? Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod. Nejprve je však třeba správně naslouchat zákazníkům a poté se jimi…
Většina obchodníků považuje vyřizování zákaznických stížností za nutné zlo…
Být první se vyplatí Velká část úspěchu v byznysu spočívá v tom, ukázat se jako první. Souvisí…
Slušné chování k zákazníkům nic nestojí Staré pořekadlo říká, že slušné chování nic nestojí. V oblasti péče o…
Zdarma k novým zákazníkům Získávání nových zákazníků je velice složitý proces. Je třeba dostat se do…
Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše…
Proč dobře znát zákazníky Je lepší soustředit se na specifické zákazníky, nebo považovat za…
Řízení vztahů se zákazníky (CRM) má bouřlivou historii. Slibovalo firmám…
Když zákazník zuří Den v životě obchodníka může být plný radosti a úspěchu, stejně tak jako…
Aby zákazník vydržel Firmy usilují o to, udělat z člověka, který si prvně zakoupil jejich…
Uspořádat prodejní prezentaci je jedna věc. Uspořádat ji ale bez…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…