Posloucháte?

Vytisknout

Zpětná vazba od zákazníků ukazuje firmám správný směr a přináší řadu s tím souvisejcích výhod. Nejprve je však třeba správně naslouchat zákazníkům a poté se jimi nechat vést. V zákaznickém středisku je proto třeba vyjít z metodologie sběru kvalitativní zákaznické zpětné vazby, názorů a doporučení.Zavedení takového procesu bude vyžadovat změnu v kultuře organizace střediska. Pro manažery může být složité ospravedlnit vyšší náklady na zavedení procesu, který nemusí ukázat výsledky hned. Interakce…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace