Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků?

Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je poměrně těžké udržet dlouhodobě jejich pozornost a pozitivní odezvu. Zde je několik tipů, jak…

Článek v rámci předplatného Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem?

Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné.…

Článek v rámci předplatného Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…

Článek v rámci předplatného Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to

Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.

Článek v rámci předplatného Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?

Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…

Článek v rámci předplatného 5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům

Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš…

Článek v rámci předplatného Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…

Článek v rámci předplatného Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále…

Článek v rámci předplatného Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

icon Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění

V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží…

Článek v rámci předplatného Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Výpis 469481 z celkem 4689