Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím, kterým by se dalo jednoduše vyhnout, kdyby se pracovník…
3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…
5 tipů, jak napsat obchodní email, který neskončí ve virtuálním koši E-mail může být efektivní nástroj v dnešní informačně přehlcené době.…
Co si do své marketingové praxe můžete vzít od politiků? Chcete-li hlasovat pro některého politického kandidáta, potřebujete nabýt…
Zdravé tělo a zdravý duch = větší odolnost a lepší výsledky Nahromaděný stres a úzkost se ve vás mohou spojit a vy se najednou ocitnete…
7 stupňů k vysoce výkonným obchodním týmům Existuje mnoho modelů, které vám pomohou vybudovat kulturu vysoce…
Tři úrovně prodeje zaměřeného na zákazníka Každý obchodní tým říká, že je zaměřen na zákazníka. Jen u některých je to…
Sestavili jsme pro vás přehledný souhrn témat, která uživatele nejvíce…
Udělejte z vaší značky "love brand" Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve…
Vytvořte si reputaci žádaného trenéra obchodníků na trhu Chce-li firma podpořit růst tržeb, musí věnovat zvláštní úsilí pravidelnému…
5 doporučení, jak díky přizpůsobivosti získáte lepší obchodní příležitosti Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně…
Jak najít toho nejlepšího obchodníka pro svůj tým? Najít dobrého obchodníka, který vám vydrží a bude přinášet výsledky nebylo…
Cílené marketingové kampaně jako klíč k získání spotřebitelů v domácnostech v roce 2021 Maloobchodníci budou muset spolupracovat v reakci na dlouhotrvající posuny…