Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním nabídkám různých firem slabší pozornost než v roce 2001. I přes pokles zájmu však stále výrazně…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Abstraktní tvar vítězí

Článek v rámci předplatného Abstraktní tvar vítězí

Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…

Špión, který mně napadl počítač

Špión, který mně napadl počítač

Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…

Pět rad pro kreativnější marketing

Článek v rámci předplatného Pět rad pro kreativnější marketing

Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…

Zákazník znamená rozdíl

Článek v rámci předplatného Zákazník znamená rozdíl

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…

Chtějte více

Chtějte více

Většina obchodníků by udělala cokoli, jen aby nemusela zvýšit ceny svých…

Jak to ti spotřebitelé uvažují?

Článek v rámci předplatného Jak to ti spotřebitelé uvažují?

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů.…

Budoucí marketingové koncepty

Článek v rámci předplatného Budoucí marketingové koncepty

Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…

Jak využít Google ke zmapování konkurence

Článek v rámci předplatného Jak využít Google ke zmapování konkurence

Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším…

Co je MRM?

Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) se…

Kde se bere spam?

Kde se bere spam?

Aktuální studie společnosti Sophos (z července 2004) identifikovala tucet…

Čas nejsou peníze

Článek v rámci předplatného Čas nejsou peníze

Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…

Výpis 43434355 z celkem 4674