Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z interakcí se zákazníky je stále v počátcích. Existuje řada teoretických materiálů, zkušeností…
7 smrtelných hříchů budování značky Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek.…
Blog jako silný marketingový nástroj Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových…
On-line marketing 2005: e-mail, blogy a RSS Dobří marketéři vědí, že velkou část úspěchu v on-line sféře zajistí…
V souvislosti s marketingem se dnes mluví převážně o budování značek.…
Stále více malých firem považuje za nezbytné propagovat své produkty on-…
Nové produkty chtějí spolupráci Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako…
On-line reklama, zejména v podobě bannerů, zaznamenala v uplynul&…
Spokojenost není loajalita Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
E-mailový marketing - trendy 2005 Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-…
Příliv spamu neopadá Americká média přinesla v závěru roku zprávu o největší pokutě udělené za…
Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…