Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je hluboce zakořeněným mýtem. Loajalita zákazníků se totiž nedá koupit, protože je již ze své…
Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření…
M-komerce: Lidé by chtěli, ale... Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě.…
Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa…
Tři překážky měření marketingového úspěchu Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků…
Aby váš e-mail otevřeli a přečetli Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004…
Reklama vstupuje i do počítačových her V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…
Banner po deseti letech V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil…
Marketing po domácí byznys Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán.…
On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují…
V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…
Velký slogan, velké peníze Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…