Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být příjemné a stručné, aby dokázaly zaujmout pozornost zákazníků. Zmatené slogany sice upoutají…
Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších…
Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…