E-komerční utopie Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších vozů po supermoderní. Zjišťuje přitom, že každý vývoj s sebou nese dobré i zlé. Vedle…
Více kanálů, více problémů Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympiáda v marketingové komunikaci Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Role blogu v marketingu Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Jak úspěšně měřit e-komerci Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…
Mohou marketing a finance být kamarádi? Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Češi a direct marketing Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Abstraktní tvar vítězí Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…
Pět rad pro kreativnější marketing Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…