Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Dvakrát a dost

Nedávný výzkum americké společnosti Amdocs se zaměřil na poskytování služeb zákazníkům. Tisíc zákazníků firem z oblasti bankovnictví, telekomunikací, maloobchodního…

Reklama po evropsku

Článek v rámci předplatného Reklama po evropsku

Volný pohyb zboží a služeb po jednotném evropském trhu předpokládá i…

Cesta k úspěšné e-komerci

Článek v rámci předplatného Cesta k úspěšné e-komerci

Firmy si v současné době začínají rychle uvědomovat, že nestačí jen umístit…

Jak na firemní design

Článek v rámci předplatného Jak na firemní design

Design je důležitou součástí každé značky od webových stránek, katalogů a…

Kudy na zákazníka

Kudy na zákazníka

Spíše než, co chtějí, by se firmy měly dotazovat zákazníků, jakou práci si…

Nebojte se Internetu

Nebojte se Internetu

Budoucnost internetové reklamy vidí odborníci v zábavě a crossmediálních…

Budování značky na správných místech

Článek v rámci předplatného Budování značky na správných místech

V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech…

Reklamní guláš

Reklamní guláš

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie.…

Jestli to nebude láska

Článek v rámci předplatného Jestli to nebude láska

Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…

Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Článek v rámci předplatného Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…

Není zákazník jako zákaznice

Článek v rámci předplatného Není zákazník jako zákaznice

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…

Zákazníkocentrismus

Článek v rámci předplatného Zákazníkocentrismus

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích…

Reklama a DPH

Reklama a DPH

Vstup České republiky do EU přinesl změny v oblasti DPH. Tyto změny se…

Výpis 43954407 z celkem 4674