Zákazník znamená rozdíl Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale…
Jak to ti spotřebitelé uvažují? Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů.…
Budoucí marketingové koncepty Z historického hlediska byli marketingoví odborníci vždy vnímáni jako osoby…
Jak využít Google ke zmapování konkurence Google.com je s miliardou indexovaných webových stránek nejrozsáhlejším…
Aktuální studie společnosti Sophos (z července 2004) identifikovala tucet…
Čas nejsou peníze Od doby, kdy Benjamin Franklin zdůrazňoval, že čas jsou peníze se ekonomové…
Pět pilířů marketingu V souvislosti se zhoršením ekonomických podmínek ve Spojených státech se…
Čím více kanálů, tím více zákazníků Nová studie společnosti Aberdeen Group potvrzuje, že vícekanálové řízení…
Podnikatelé věnují obrovskou pozornost mechanismům marketingu. Navštěvují…
Pokud chce firma oslovit uživatele Internetu, potřebuje reklamu. Existuje…