Zákaznické středisko, které funguje

Vytisknout

Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních služeb, telekomunikací, moderních technologií nebo dopravy. Mnohým z nich však zákaznická střediska přinesla větší ztrátu zákazníků než jakoukoli pomoc. Deborah Braggová, viceprezidentka pro zákaznické služby texaské společnosti Sallie Mae, která je největším soukromým poskytovatelem půjček na vzdělání ve Spojených státech, proto v článku vysvětluje, jak zákaznické středisko úspěšně vést. Firmy by podle jejího názoru měly…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace