Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti zákazníků. Nejde však jen o vymýšlení podoby nové marketingové kampaně. Důležité je uvědomit…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Jeden den v životě internetového marketéra Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…
Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…
Segmentace podle úrovně komunikace Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…
Naslouchat zákazníkovi nestačí Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Co je Idea Management? Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…
Jak na kontextovou reklamu V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…
Přechod zákazníků na nové kanály Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…
Jak na kombinované mediální kampaně V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…
Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak…
Dejte jim, co potřebují Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se…