Spojujeme kanály Dnešní zákazník si žádá koordinaci komunikačních kanálů a s firmami, které to neumí zařídit, brzy ztrácí trpělivost. Čas je přitom pro firmy nejdražší komoditou,…
Čtyři kroky k prvnímu telefonátu Jednou z nejobávanějších, ale také nejefektivnějších cest k obchodním…
Každá firma s omezeným rozpočtem jistě uvítá několik efektivních rad, jak…
S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní…
Proti spamu společnou silou Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané…
Jak zničit firmu v pěti krocích Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí.…
Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se…
Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové…
V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…
Zákazník potřebuje kontrolu Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…