Marketing - zprávy z HR

Mýty o budování identity

S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se například při budování značky radilo vyčlenit velký rozpočet a co…

Proti spamu společnou silou

Článek v rámci předplatného Proti spamu společnou silou

Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané…

Klíč k loajalitě

Článek v rámci předplatného Klíč k loajalitě

Loajální nikoli nutně spokojení zákazníci znamenají pro firmy zisk.…

Jak zničit firmu v pěti krocích

Článek v rámci předplatného Jak zničit firmu v pěti krocích

Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí.…

Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje

Článek v rámci předplatného Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje

Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se…

Cesta k ziskovému zákaznickému středisku

Cesta k ziskovému zákaznickému středisku

Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové…

Rozpočtujeme marketingovou komunikaci

Rozpočtujeme marketingovou komunikaci

V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…

Zákazník potřebuje kontrolu

Článek v rámci předplatného Zákazník potřebuje kontrolu

Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…

Co je EMM?

Článek v rámci předplatného Co je EMM?

EMM (enterprise marketing management) je disciplína usilující o organizaci…

Hledáme správnou cenu

Článek v rámci předplatného Hledáme správnou cenu

Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem…

Chyby v řízení ziskovosti zákazníků

Chyby v řízení ziskovosti zákazníků

Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z…

7 smrtelných hříchů budování značky

Článek v rámci předplatného 7 smrtelných hříchů budování značky

Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek.…

Blog jako silný marketingový nástroj

Článek v rámci předplatného Blog jako silný marketingový nástroj

Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových…

Výpis 43044316 z celkem 4692