Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím více kanálů. Mohu tak využívat Internet a e-mail jako méně nákladné…
Na živo, nebo samoobslužně? Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Top 8 marketingových a prodejních strategií Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
Volání k odpovědnosti V poslední době se v oblasti marketingu stále více zdůrazňuje účetní…
Internet ničí papírové katalogy Analýza mezinárodní společnosti Mintel potvrdila, že nakupování pomocí…
Zákaznické středisko, které funguje Zákaznická střediska provozují nejčastěji společnosti z oblasti finančních…
Konec nekalým obchodním praktikám Evropská unie schválila směrnici zakazující dravé obchodní praktiky, kterou…
Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-…
Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Pět základních marketingových chyb Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Lesk a bída zákaznické samoobsluhy Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…