Zákazník není na jedno použití Nejděte si chvilku a zamyslete se nad složkami zákazníků, které bez využití leží ve vašem archivu. Podnikatelé stále často dělají chybu v tom, že zákazníkovi…
Jak rychle může něco vystydnout? Newtonův zákon ochlazování nám říká, že…
Sociální marketing je jako každý jiný V posledních letech se i v naší zemi vydává více peněz na charitu a tzv.…
Deset mýtů o inovacích v IT a managementu Firmy se často nenechají ovlivnit novými trendy dříve, než si přečtou…
Nová pravidla e-mailového marketingu Nová legislativa a stále náročnější požadavky zákazníků odsuzují tradiční…
Tři čtenáři: Vojta, Květa a Antonín Prvním krokem při rozvíjení úspěšného obrazu ideálního čtenáře je…
Pro mnoho neziskových organizací je marketing téměř neznámý koncept. Měly…
12 cest k zákazníkům Začínající podnikatelé v oblasti e-komerce si kladou mnoho otázek. Jednou…
O co jde zákaznickým střediskům? Firmy často hovoří o tom, že nejlepšími nástroji pro ovlivňování…
Prosincový průzkum agentury Factum Invenio odhalil, že telemarketing je…
Americká společnost Advertising.com, přední poskytovatel interaktivních…