Není logo jako logo Při návrhu firemního loga nevědí mnohé firmy, kde začít. Dobrým začátkem může být například internet. Můžete si projít webové stránky konkurentů, podívat se na…
Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci…
Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu…
Jak moc je příliš? Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy…
Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí…
Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct…
Loajalita se vyplatí Firmy si v dnešním vysoce konkurenčním podnikatelském prostředí nemohou…
Jak jsem potkal zákazníky Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku…
E-mailový marketing v otázkách a odpovědích E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak…
Proč se hnát za loajalitou? V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Automatizace versus personalizace Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…