Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a…
Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…
Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…
Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…
Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…
Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…
Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…
Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…