Marketing - zprávy z HR

E-komerce: Jde o důvěru

Zákazníci na celém světě se začínají blíže zajímat o důvěryhodnost e-komerce a mají k tomu dobrý důvod informace o krádežích identity se objevují stále častěji a…

Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Článek v rámci předplatného Zaměstnanec je stejně důležitý jako zákazník

Všichni víme, jak vypadá běžné školení nově přijatých operátorů…

Pět základních marketingových chyb

Článek v rámci předplatného Pět základních marketingových chyb

Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…

Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Článek v rámci předplatného Lesk a bída zákaznické samoobsluhy

Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…

Call centra a optimalizace pracovních sil

Call centra a optimalizace pracovních sil

Se vrůstajícím počtem zákaznických středisek vzrůstá i potřeba toho, aby…

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Mýty o doručitelnosti reklamních e-mailů

Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…

Deset nenákladných marketingových rad

Deset nenákladných marketingových rad

Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…

Zákazník jako součást obchodování

Článek v rámci předplatného Zákazník jako součást obchodování

Jak se mohou firmy ujistit, že jejich prodejní iniciativy jsou příjemným…

Současný zákazník, nejlepší zákazník

Článek v rámci předplatného Současný zákazník, nejlepší zákazník

Současná zákaznická základna je jedním z nejčastěji přehlížených zdrojů…

IT a zákaznická loajalita

Článek v rámci předplatného IT a zákaznická loajalita

Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…

Řízení dat a predikce zákaznického chování

Článek v rámci předplatného Řízení dat a predikce zákaznického chování

Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…

Základy vícekanálové komunikace

Článek v rámci předplatného Základy vícekanálové komunikace

Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…

11 zásadních marketingových chyb malých firem

Článek v rámci předplatného 11 zásadních marketingových chyb malých firem

Malé firmy i profesionálové na volné noze mohou zvýšit úspěšnost svého…

Výpis 42524264 z celkem 4674