Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to,…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Kdo, kdy a jak v e-komerci Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…
Chmurná realita on-line zákaznických služeb Studie doktora Jona Antona z americké Purdue University, která proběhla…
E-mail na prahu života, nebo smrti? I když jsou zákazníci stále znechuceni problematickým užíváním elektronické…
Kreativita až v druhé řadě Zamysleli jste se někdy nad tím, proč reklamní agentury nedělají reklamu…
9 rad pro direct marketing Direct marketing může být efektivní pouze tehdy, budete-li ho dělat…
V dnešní době mnoha komunikačních kanálů je pro firmy stále složitější…
Search engine marketing počesku Výdaje na internetovou reklamu jsou v porovnání s ostatními médii nižší,…
Vnímání je realita Další klient vám odešel ke konkurenci, aniž by se to projevilo ve výzkumech…
Řízení adres v newsletterech Webové a e-mailové adresy představují zvláštní výzvu pro autory…
Příště, až budete rozesílat reklamní e-maily, mějte na paměti, že pro…
Nejen novým zákazníkem živ je podnik Na poradách se neustále zdůrazňuje důležitost soustředění na zákazníka.…