E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak rozšiřovat seznamy odběratelů svých nabídek, kdy a co rozesílat a jak měřit úspěšnost…
V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…
V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…