Marketingoví odborníci se stále dopouštějí řady chyb při vytváření reklamních textů. Článek proto shrnuje alespoň pět základních chyb, kterým by se měli vyvarovat,…
Sedm pravidel internetového marketingu Zlatým pravidlem jakéhokoli byznysu je nečinit druhým to, co nechcete, aby…
10 marketingových procesů 21. století Firemní marketingová funkce musí podporovat pokročilé procesy úzce zaměřené…
Titulek tvoří nedílnou součást marketingových sdělení. V marketingové…
Kdo zastaví phishing? Americký Ponemon Institute uspořádal v červnu letošního roku celonárodní…
Jedna hlava lepší než dvě? Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci…
Co Čech, to čtenář reklamního letáku Společnosti Incoma Research a GfK Praha uspořádaly výzkum, v němž se…
5 tipů pro úspěšný marketing Mnohé firmy odmítají používat některé osvědčené marketingové strategie,…
Dosažení shody v rozdělování marketingových investic mezi reklamu a…
Komunikace je základ CRM Komunikace je klíčovou součástí každé iniciativy CRM. Vaše firma může…
Malým firmám chybí péče o zákazníky Jedna z pěti malých firem přiznává, že přichází o zákazníky kvůli špatným…
Motivace v zákaznickém středisku Nedostatek motivace a morálky představuje problém mnoha zákaznických…
Není vyskakující okno jako vyskakující okno Vlna kritiky pop-up oken se zvedla poté, co je webové stránky začaly masově…