Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing v otázkách a odpovědích

E-mailoví marketéři chtějí rozumět postojům uživatelů internetu, vědět, jak rozšiřovat seznamy odběratelů svých nabídek, kdy a co rozesílat a jak měřit úspěšnost…

Proč se hnát za loajalitou?

Článek v rámci předplatného Proč se hnát za loajalitou?

V dnešní době zavedla téměř každá firma speciální program pro zachování…

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Zelená pro rozpoznávání hlasu

Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…

Jak začít s marketingem a PR

Jak začít s marketingem a PR

Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…

Automatizace versus personalizace

Článek v rámci předplatného Automatizace versus personalizace

Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…

Když píše rozhořčený zákazník

Když píše rozhořčený zákazník

V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…

7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

Článek v rámci předplatného 7 cest k modernímu prodejnímu uvažování

V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…

Jeden kanál je málo

Článek v rámci předplatného Jeden kanál je málo

Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…

E-mail žije a vzkvétá

E-mail žije a vzkvétá

Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska a koučing manažerů

Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…

Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Článek v rámci předplatného icon Marketingová strategie by měla zahrnovat internet

Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Pět nejčastějších chyb firemního webu

Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…

Umění říkat "ne"

Článek v rámci předplatného Umění říkat "ne"

Značka vyčleňuje společnost či produkt od většiny ostatních konkurentů -…

Výpis 42264238 z celkem 4674