V poslední době se zdá, že snad již neexistuje marketingový odborník, který by nenapsal nějakou publikaci o marketingových omylech nebo alespoň neformuloval základní…
On-line transakce si žádají stále větší bezpečnost. Důvěra uživatelů…
Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí…
Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje…
Společnost Pitney Bowes zabývající se marketingovou komunikací provedla…
Prezident společnosti Agency Assessments International David Wethey se…
Malé firmy se často vyhýbají programům zákaznické loajality. Obávají se, že…
Efektivní PR vyžaduje jasnou volbu nejvhodnějšího média a způsobu propagace…
Tiskové zprávy jsou podle některých odborníků již minulostí. Klientům by…
Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí,…
Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly…
Když lidé uvažují o marketingu, většinou jej chybně chápou pouze jako jeho…
Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech.…