V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování produktů by probíhalo bezchybně, zákazníci by dostávali své zboží včas a nemuseli trávit…
7 cest k modernímu prodejnímu uvažování V některých firmách se stále drží dnes již zastaralé prodejní taktiky.…
Jeden kanál je málo Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Fámy o zániku e-mailového marketingu se nepotvrdily. Analytik společnosti…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Všechny společnosti, velké i malé, by měly vyvinout rozumnou internetovou…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Jak na přímý marketing Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Šest kroků pro snadnější PR Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
Rok 2004 přinesl velký rozvoj on-line obchodního kanálu. Zároveň vyvstala…
Jak vyčnívat z davu V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…