Lišit se a dominovat

Vytisknout

Nejsilnější marketingová strategie nemá nic společného s reklamou, direct mailem, webovými stránkami, referencemi nebo blogy. Dříve, než některá z těchto věcí může mít jakýkoli vliv na jejich byznys, musí totiž firmy odhalit, v čem se jejich služby liší od konkurence. Článek uvádí několik osvědčených způsobů, jak se odlišovat.

- Produkty. Můžete nabízet unikátní produkty nebo nabízet služby, které zákazníkům usnadní jejich používání.

- Služby. Platí totéž jako u produktů. A nezapomínejte dávat službám silná jména.

- Postavení na trhu. Usilujte o to, stát se dominantním hráčem na trhu ve vašem sektoru.

- Nabídky. Staňte se známými prostřednictvím unikátních nabídek.

- Řešení problémů. Zajímejte se o problémy zákazníků na vašem trhu.

- Hodnotná komunikace. Důležité je efektivně komunikovat o všem, co děláte.

- Jedinečné zvyky. Snažte se dělat specifické kroky, podle kterých si vás ostatní zapamatují.

- Garance. Udělejte to, čeho se mnozí konkurenti obávají – garantujte výsledky své práce.

- Zákaznický servis. Snažte se nabízet zákazníkům více, než je běžné.

- Konkurenční boj. Hledejte díry a slabá místa na trhu.

- Odhalte svůj rozdíl. Dělejte průzkumy mezi svými klienty i konkurencí, abyste odhalili, co můžete zdokonalit.

- Komunikujte o své rozdílnosti. Jakmile vyberete strategii nebo kombinaci strategií, které odliší váš byznys od konkurence, veškeré vaše reklamní a propagační snahy by se měly vztahovat ke zdůraznění vaší odlišnosti.

-kk-

Zdroj: Business Know-How - americký server věnovaný různým aspektům řízení malých podniků
Zobrazit přehled článků ze zdroje Business Know-How
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace