Marketing - zprávy z HR

Tři vlastnosti výkonného call centra

Když se zeptáte zákazníků, co chtějí od telefonních kontaktů s firmami, většinou odpoví, že je to spokojenost. Vedoucí zákaznických středisek však mají často jiné…

Rodí se CRM 2.0

Článek v rámci předplatného Rodí se CRM 2.0

Maloobchodní marketing a e-komerce se v poslední době rychle rozvíjejí díky…

Zlidštěte svůj newsletter

Zlidštěte svůj newsletter

Již nějakou dobu rozesíláte svůj newsletter, ale v poslední době klesá…

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Jsou vaši operátoři empatičtí?

Operátoři zákaznických středisek by měli mít schopnost empatie, zejména…

Dva tipy pro efektivní výběr klíčových slov

Článek v rámci předplatného Dva tipy pro efektivní výběr klíčových slov

Eli Katz, ředitel elektronického obchodu s hodinkami a klenoty Ashford.com…

Sociální sítě nezaručí bezpečné prostředí pro značku

Sociální sítě nezaručí bezpečné prostředí pro značku

Stovky milionů spotřebitelů přijaly populární služby tzv. sociálního…

Video proniká do e-mailové reklamy

Článek v rámci předplatného Video proniká do e-mailové reklamy

Vstoupili jsme do éry on-line videa. Více než tři čtvrtiny amerických…

Připoutat ano, svázat ne

Článek v rámci předplatného Připoutat ano, svázat ne

Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od…

Chraňte svou e-mailovou pověst

Chraňte svou e-mailovou pověst

Zásadní vliv na to, zda vaše reklamní e-maily dojdou do schránek adresátů,…

10 tipů pro úspěch s on-line komunitami

10 tipů pro úspěch s on-line komunitami

Roste počet firem, které zavádějí podporu zákazníků prostřednictvím…

Reklama vstupuje do videí na YouTube

Reklama vstupuje do videí na YouTube

Návštěvníci populárních webových stránek pro sdílení videozáznamů YouTube…

Cílení je základ

Článek v rámci předplatného Cílení je základ

V marketingu se ze všech stran skloňuje pojem cílení…

Jste připraveni na marketingové aktivity?

Článek v rámci předplatného Jste připraveni na marketingové aktivity?

Obchodní schůzky mohou být jen ztrátou času, pokud se na ně účastníci…

Výpis 36803692 z celkem 4675