Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s nabízenými produkty. 60 až 80 procent zákazníků uvádí, že jsou spokojeni, než od firmy odejdou.…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Na nedávné americké konferenci o e-komerci mluvila analytička Forrester…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…
Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí.…
Většina firem dnes má své webové stránky, ne vždy však dokáže využít jejich…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…