Úspěšným obchodníkem se člověk nestává náhodou nebo díky slepému štěstí. Jde o to vytvořit si strukturovaný systém jednání, mít dostatečné úsilí a zájem. Článek…
Většina firem dnes má své webové stránky, ne vždy však dokáže využít jejich…
V rámci vícekanálových kampaní firmy často ztrácejí přehled o základních…
Greg Cangialosi, prezident amerického poskytovatele e-mailových služeb Blue…
Ve vnímání designu přímé poštovní reklamy hraje klíčovou roli zásada co…
Vybíráte si externí reklamní agenturu? Položte si následující otázky, ať…
Pokud máte či chystáte e-mailovou kampaň a chcete zlepšit její výsledky,…
Networking je způsob vytváření vaší širší rodiny. Je o budování vztahů,…
Obchodníkovi nestačí k úspěchu jen znalost nabízených produktů či služeb…
Když se obchodník chystá poprvé telefonicky kontaktovat potenciální klienty…