Marketing - zprávy z HR

Monitorování kvality v call centru

Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je však třeba provádět je správně. Článek shrnuje tři nejdůležitější…

Investice do reklamy v sociálních sítích stoupají

Investice do reklamy v sociálních sítích stoupají

Tzv. sociální networking se velmi rychle rozvíjí. Podle výzkumu společnosti…

Výdaje na reklamu porostou

Článek v rámci předplatného Výdaje na reklamu porostou

Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…

Zůstaňte v kontaktu

Článek v rámci předplatného Zůstaňte v kontaktu

Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…

Tři metody k získání kontroly nad značkou

Článek v rámci předplatného Tři metody k získání kontroly nad značkou

Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…

Jedna paní povídala

Jedna paní povídala

Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…

Pět kroků k udržení zákazníků

Pět kroků k udržení zákazníků

Jaká úroveň udržení zákazníků je ziskov&…

Když kampaň selže

Když kampaň selže

Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…

Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Článek v rámci předplatného Špatné služby zákazníkům vedou k zuřivosti

Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…

Centralizujte e-mailový marketing

Článek v rámci předplatného Centralizujte e-mailový marketing

Výzkumy ukazují, že mnoho firem nekoordinuje e-mailový marketing svých…

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Dokonalá zákaznická zkušenost?

Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…

Dnešnímu marketingu vládne autenticita

Článek v rámci předplatného Dnešnímu marketingu vládne autenticita

Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…

Vliv moderních trendů na marketingové strategie

Článek v rámci předplatného Vliv moderních trendů na marketingové strategie

Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…

Výpis 36413653 z celkem 4710