Monitorování kvality zákaznického střediska může přinést mnoho výhod pro firmu i její zákazníky. Je však třeba provádět je správně. Článek shrnuje tři nejdůležitější…
Tzv. sociální networking se velmi rychle rozvíjí. Podle výzkumu společnosti…
Podle odhadů společnosti ZenithOptimedia vzrostou v příštím roce výdaje na…
Zákazníci dnes mají při nákupu produktů či služeb na výběr z řady různých…
Odborníci na reklamu se často obávají, že ztrácejí kontrolu nad svými…
Marketing zaměřený na vyvolání efektu ústního šíření reklamy mezi zákazníky…
Ne všechny marketingové kampaně končí úspěchem. To se stává. Firma plánuje,…
Nedostatečné kontaktní informace na webových stránkách firmy bezpečně…
Výzkumy ukazují, že mnoho firem nekoordinuje e-mailový marketing svých…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…