Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili pravděpodobnost doručení vašich e-mailů do schránek umístěných na firemních doménách. Článek přináší…
E-mailové schránky jsou dnes bombardovány reklamou a množstvím dalších…
Byznys je třeba stále sledovat, aby mohl být úspěšný a růst. Řada majitelů…
Uživatelé Internetu v Evropě utratí v letošní vánoční sezóně 51 miliard eur…
Studie ukazují, že ztráta zákazníků nemá většinou nic společného s…
Jednou z nejobtížnějších částí marketingové a prodejní práce je oslovování…
I když technologie rychle tlačí marketéry do digitálního světa, pevné místo…
Každý dnes mluví o výborných zákaznických službách. Převést dobré záměry do…
Zákaznické služby jsou pro evropské firmy stále větší prioritou. I přes…
Zazvoní vám telefon a na druhé straně je novinář, který se vás chce na něco…
První telefonický kontakt s potenciálním zákazníkem, tzv. cold call, je…
Na nedávné americké konferenci o e-komerci mluvila analytička Forrester…
Zákaznické služby jsou jednou z klíčových oblastí, ve kterých i nejmenší…