Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování jejich loajality.- Předpokládejte, že zákazník má právo být…
Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…
Podle sedmé výroční zprávy o on-line nakupování před Vánoci, kterou…
Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…
Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro…
Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…
Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…
V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…
V Belgii byl spuštěn server,který bude zaregistrovaným uživatelům zasílat…
E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…
Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…
Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…