Marketing - zprávy z HR

To chce klid

Článek popisuje deset kroků k uklidnění rozzlobených zákazníků, řešení jejich problémů a zachování jejich loajality.- Předpokládejte, že zákazník má právo být…

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Tři chyby on-line zákaznického servisu

Informace pro zákazníky, které firmy uvádějí na svých webových stránkách,…

On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Článek v rámci předplatného On-line nákupní horečka vyvrcholí 10. prosince

Podle sedmé výroční zprávy o on-line nakupování před Vánoci, kterou…

Čtyři omyly e-mailového marketingu

Čtyři omyly e-mailového marketingu

Americký odborník na e-mailový marketing John Arnold se neustále setkává se…

Tři tipy pro lepší SEO

Tři tipy pro lepší SEO

Pokud chcete zlepšit výsledky optimalizace firemních webových stránek pro…

Jak chytit opatrné zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak chytit opatrné zákazníky

Firmy dnes zavádějí stále agresivnější marketingové techniky pro získávání…

Co říkají zákazníci na evropské banky?

Co říkají zákazníci na evropské banky?

Pouze 27 procent západoevropanů si myslí, že banka, jejíchž služeb…

Blogovat, či neblogovat?

Článek v rámci předplatného Blogovat, či neblogovat?

V poslední době jste jistě slyšeli hodně o blogování a možná uvažujete, že…

Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

Zhlédni reklamu, dostaneš zaplaceno

V Belgii byl spuštěn server,který bude zaregistrovaným uživatelům zasílat…

Jak řídit zákaznické e-maily

Článek v rámci předplatného Jak řídit zákaznické e-maily

E-mail je zavedený a mezi zákazníky často preferovaný komunikační kanál.…

Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Článek v rámci předplatného Jaké kvality by měl mít vedoucí zákaznického střediska?

Obecně by vedoucí zákaznického střediska měl mít výborné pracovní návyky,…

O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Článek v rámci předplatného O úspěchu e-mailu rozhoduje předmět a odesílatel

Osobní e-maily dnes vedou v žebříčku nejvíce otevíraných reklamních zpráv.…

Posloucháte své kritiky?

Článek v rámci předplatného Posloucháte své kritiky?

Mluvili jste někdy se zákazníky, kteří vaši…

Výpis 36283640 z celkem 4675