Výzkumy ukazují, že mnoho firem nekoordinuje e-mailový marketing svých jednotlivých oddělení. Firma bez centrálně řízeného e-mailového marketingu však riskuje…
Existuje něco jako dokonalá zákaznická zkušenost? Když například zákazník…
Odborníci na reklamu považovali moderní technologie za své spojence v…
Jakým způsobem ovlivňují technologické pokroky, změny v očekávání zákazníků…
Jak správně začít s marketingem ve vyhledávačích a dosáhnout měřitelných…
Do deseti let získá největší vliv na nákup tzv. virtuální generace (…
Zákaznické průzkumy mohou být důležitým zdrojem informací. Je však třeba…
Všichni vedoucí pracovníci hovoří o tom, že klíčem k úspěšnému obchodu jsou…
Většina zákazníků, kteří dostanou vánoční přání od firmy, má tendenci…
Zaměstnanci v první linii mají ve firmě jedinečnou pozici.…
Segmentace není v marketingu ničím novým. To ale neznamená, že ji firmy…
Řízení obchodníků je práce na plný úvazek. Je třeba, aby znali aktuální…